kde nás najdete | napište nám

Fit Siluet
  • titulní strana
  • druhy cvičení
  • instruktoři
  • rozvrh
    • rozvrh Jablonec
    • rozvrh Liberec
  • kontakty

Druhy cvičení

Pilates

Cvičení pro každého.

V našich sudiích nabízíme pilates pro všechny. Máme lekce pro ženy, muže, pro těhotné i po porodu.
Pilates je cvičení vhodné pro širokou veřejnost i sportovce. S každým cvikem se propracováváte blíže k cíli. K pevnému středu těla, zádům která nebolí a tvarovanému tělu.
Cvičí se  bez bot na podložce kterou pro Vás máme ve studiu.

Lekce pro těhotné  a po porodu - prosím poraďte se nejdříve se svým lékařem. Těhotné ženy chodí do běžných lekcí. Ale jen pokud máte bezproblémové těhotenství a cvičila jste pilates již před otěhotněním.

Individuální lekce- pro ty co dávají přednost soukromí. Jsme tu jen pro Vás a čas i stupeň obtížnosti upravíme podle Vašich představ. 

"Po deseti hodinách se budete cítit lépe,
po dvaceti hodinách budete lépe vypadat,
po třiceti hodinách budete mít nové tělo."

Joseph Pilates
 


  

Flowin

Co můžete čekat?

Moderní tréninkový systém pocházející ze Švédska, který byl vyvinut v prostředí vrcholových desetibojařů.
Cvičíme kombinaci flowin core a dynamic.
Hodina se skládá s rytmické dynamické části, kde se snažíme aby došlo ke spalování a nakonec vše krásně posílíme flowin core:)

Co je to flowin core?

Vychází z hlubokého svalového stabilizačního systému.
Flowin core je pomalé, šetrné a úžasné cvičení pro každého. Posílení centra těla. Břišní a zádové svaly a svaly pánevního dna si zaslouží vaši pozornost.

Chcete se zapotit?

Pak je tu pro vás Flowin dynamic. Cvičení u kterého se spotíte a posílíte celé tělo. Vytrvalostní cvičení zvýší vaši srdeční kapacitu a sníží vaši klidovou frekvenci. Můžeme dále pokračovat o samých pozitivech, ke kterým dochází při tomto cvičení. Bonusem je, že se pobavíte a příjemně spálíte několik set přebytečných kalorii, které vás tíží.

Flowin pro sportovce?

Flowin sám o sobě vznikl už od zmiňovaných profesionálních sportovců. Dá se na něm připravit řada sportovců ke kvalitním výkonům. 


 

Power jóga

Je dynamický styl cvičení, který zapojuje celé tělo, a proto je velkým přínosem pro současnou dobu.

 
Účinky:

Pracuje se svaly našeho těla, zpevňuje a protahuje svalové skupiny, které jsou běžně zkrácené.

Modeluje a tvaruje tělo (problémové partie – břicho, záda, hýždě, nohy)

Upravuje množství podkožního tuku

Vyrovnává svalovou nerovnováhu

Podporuje správné fungování vnitřních orgánů

Předchází nebo pomáhá proti bolestem zad, uvolňuje páteř

Zlepšuje správné držení těla a fyzickou kondici

Náprava špatných dýchacích stereotypů (vhodné při alergických a astmatických potížích)

Odbourává napětí, stres

Pokud máte zdavotní problémy poraďte se se svým lékařem před začátkem cvičení.
Lekce nejsou vhodné pro těhotné ženy


 

Dance Mix BáraDance MIX
Videoukázky

V mé hodině se nemusíte bát žádných složitých kroků ani vysokých nároků, jde mi hlavně o to Vás pobavit, uvolnit a donutit Vás pořádně to rozbalit. Tančíme na různou hudbu- jak na latinsko-americkou, tak i na staré dobré vykopávky, ale i na chytlavé novinky, přibližně 45 minut, poté následuje krátké posilování s činkami nebo s gumičkami a na závěr samozřejmě nechybí pořádné protažení.

Mé stálice říkají, že jsem tyranka a blázen s neuvěřitelnou energií, ale stále a stále se mi vracejí a to je pro mě nejlepší odměna a hlavně důkaz, že je mé hodiny baví. Přijďte zjistit, jestli mají pravdu, těším se na Vás!

Bára 

 

 



Ashtanga jóga v kostce

Ashtanga jóga je dynamickým stylem jógy (pozice plynou společně s dechem), který na západ rozšířil učitel z indického města Mysore Sri K. Pattabhi Jois a jehož školu zde v současné době vede jeho vnuk Sharath. Tradičně ashtanga vyžaduje praxi šest dní v týdnu (samostatně doma i s učitelem na lekci); je založena na síle, pružnosti i vytrvalosti, které se zlepšují ruku v ruce s trpělivostí, disciplínou a ochotou na sobě pracovat. Skrze fyzickou praxi člověk očišťuje a formuje tělo, ale především pracuje i se svojí myslí na cestě za vnitřním klidem a štěstím, což je konečně cílem všech stylů a cest jógy.

Nedílnou součástí cvičení pozic (asan) je práce s dechem (dechová technika ujjayi), tělesnými zámky udržujícími energii (bandhy) a odpoutáním smyslů během jógové praxe pomocí zaměření pohledu do jednoho bodu (drishti). To vše přispívá ke koncentraci mysli, uvědomělému naslouchání svému tělu a vytváří z ashtangy systém meditace v pohybu.

V klasické lekci ve stylu „mysore“ (celá série trvá většinou 90 min.) cvičí studenti svoji aktuální sérii pozic ve svém tempu a v rytmu svého dechu, učitel je individuálně opravuje a dopomáhá do pozic podle jejich možností. Začátečníci se  nejdříve učí pozdrav slunci A a B, ke kterému postupně přidávají následující pozice pod dohledem učitele (stejně se tak děje i při přechodu do pokročilejších sérií) a postupně se nazpaměť učí neměnný sled pozic. Učitel rozhoduje, zda jsou na novou pozici fyzicky i mentálně připraveni a zda se tedy mohou v sérii posunout dál. Sérií na sebe navazujících pozic je celkem šest, první dvě série však vystačí na několik let nebo i celý život.

V kurzu Úvod do ashtanga jógy se seznámíme s hlavními principy a technikami. K pozdravům slunci A a B budeme postupně připojovat pozice tak, jak následují po sobě v První sérii, abychom mohli svoji jógovou praxi na čem stavět a postupně dále rozvíjet.

Kurz je určen pro začátečníky a zájemce, kteří s jógou zkušenosti mají, chtějí poznat něco nového nebo se zajímají o systém  ashtangy.

A pamatujte! :-) Jois říkal, že ashtanga je tu pro všechny lidi, staré, mladé, tlusté, hubené – jenom ne pro líné.

LEKCE ASHTANGA JÓGA  můžete vyzkoušet  s Janou.


 

Aktuality a ceník


Na všechny lekce nutná rezervace. Stačí sms na číslo 607440505. Každou rezervaci potvrdíme.


 
V neděli 20.8. máme tyto lekce:
Jablonec
19:00 Power jóga s Katkou



 V pondělí 21.8. máme tyto lekce:
Liberec
8:45 Pilates s Katkou
17:30 Power jóga NENÍ
18:45 Flowin s Aničkou

Jablonec
15:30 Power jóga s Katkou
17:15 Pilates s Katkou
18:15 Pilates s Katkou



V úterý 22.8. máme tyto lekce:
Liberec
17:30 Pilates s Katkou
18:45 Power jóga s Katkou

Jablonec
6:50 Power jóga NENÍ
8:00 Pilates s Katkou
15:00 Pilates s Katkou



Ve středu 23.8. máme tyto lekce:
Liberec
8:45 Power jóga s Katkou
17:30 Wheel jóga NENÍ
18:45 Power jóga NENÍ

Jablonec
16:00 Power jóga s Katkou
17:20 Pilates s Katkou
18:30 Power jóga NENÍ



Ve čtvrtek 24.8. máme tyto lekce:
Liberec
8:45 Pilates s Katkou
15:00 Pilates s Katkou
18:45 Pilates s Katkou

Jablonec
8:00 Jóga po zdravá záda s Míšou
16:50 Jóga pro zdravá záda s Míšou



 V pátek 25.8. máme tyto lekce:
Liberec
17:45 Power jóga s Katkou

Jablonec
8:00 Pilates s Katkou
15:50 Pilates s Katkou



V sobotu 26.8. máme tyto lekce:
Liberec
9:30 Pilates s Katkou



V neděli 27.8. máme tyto lekce:
Jablonec
19:00 Power jóga s Katkou



 V pondělí 28.8. máme tyto lekce:
Liberec
8:45 Pilates s Katkou
17:30 Power jóga s Janou
18:45 Flowin s Aničkou

Jablonec
15:30 Power jóga s Katkou
17:15 Pilates s Katkou
18:15 Pilates s Katkou


 
Rezervace na telefoním čísle 607 440 505 (KDYKOLIV). Nebo na mail info@fitsiluet.cz (MINIMÁLNĚ 6 HODIN PŘED LEKCÍ)

Ceník
Liberec


JEDNOTLIVÁ LEKCE 100,-
10 VSTUPŮ 950,-
20 VSTUPŮ 1800,-


Jablonec


JEDNOTLIVÁ LEKCE 80,-
10 VSTUPŮ 750,-
20 VSTUPŮ 1400


Individualní lekce Pilates a Power jógy 500,-/ hod.
 

 


Fit Siluet
Palackého 7
466 01 Jablonec nad Nisou

Fit Siluet
nám. Dr. E. Beneše 12/4
46000 Liberec

Tel.: (+420) 607 440 505
E-mail: info@fitsiluet.cz
www.fitsiluet.cz

TITULNÍ STRANA
DRUHY CVIČENÍ
INSTRUKTOŘI

ROZVRH >
KONTAKTY>
PARTNEŘI

Facebook